Κόκκοι γύρης – Μαίανδροι – Σόφρων Κ. – Το σκισμένο μου ποιήμα (Σεραφείμ Σ.)

Κόκκοι γύρης με αστερίσκο (*)

———————————————————

Το κουβάρι αυτό από γύρη!
Ποίος θα σύρει; Πώς θα σύρει;

Και σαν τέλειωσε η γύρη;!

Ίσως κοιμηθεί, να γύρει.

Μα η γύρη δεν τελειώνει,
το κουβάρι όλο απλώνει. . .

Μαίανδροι (Ωδή στο Εμβατήριο Πένθιμο και Κατακόρυφο)
————————————————————————————————————-

Για σένα που εκοίταξες αντίκρυ το ταβάνι.

Κει την ελευθερία έβλεπες
απ’ όλη τη ρουτίνα.

Είναι που σου απέμεινε
μακάβριο τώρα δώρο,
ο θάνατος και η φυγή
από τους γύψους μέσα.

Τα γόνατα δεν κόπηκαν,
μαράζι στην ψυχή σου.
Πρώτη φορά αναθάρρησες
χαμένος σε ιδέες.

Ύψωσες το ανάστημα
βυθίζοντας το ύφος,
κοιτώντας αλλοπρόσαλα
το κάθε ένα πλάσμα.

Με τα μαλλιά ατίθασα
τη γλώσσα έξω έχεις.

Κι απ’ την ικανοποιήση
γελάς,
‘σύ Κώστα Καρυωτάκη.

Σόφρων Καλημερίδης
—————————————-

Βγήκες απ’ το παράθυρο της κάμαρης σου.

Κοίταξες κάτω στο κενό και δεν φοβόσουν.

Ένα χεράκι παιδικό σ’ έφερνε ξανά μέσα.

Ένα μυαλό νοσταλγικό σ’ έμπρωχνε προς τα έξω.

«Φύγε!», αναφώνησες.

Φωνή κλειστή, φωνή κλεισμένη.

Πέσε, Σόφρωνα! Πέσε! Είναι ωραίος ο θάνατος!

Το σκισμένο μου ποίημα
———————————————

Σε μια καφέ δωρισμένη ατζέντα το είχα.

Κακογραμμένο. Με πολύ μπλε λυρικότητα.

Όμως το αγαπούσα.

Την καρδιά μου κομματιάζω σε ποιήματα
για να τα έχω απάνω μου φυλαχτά.

Μα τ’ αγαπώ μιας και τον εαυτό μου θέλω μόνο.

Ήρθε η μέρα που  μου το ζήτησαν
και δεν τους άρεσε το «ανείπωτη».

Έτσι το έσκισα.

This entry was posted in Ποιηση, Σεραφειμ Σιγμα. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

