Μουρμουρητά στους τοίχους (Μονόλογος – Σεραφείμ Σίγμα)

Μουρμουρητά στους τοίχους
Νιώθω μόνος μεγάλε.
Βρίζω από ανασφάλεια.
Κρατιέμαι με τα δόντια να μη φουντάρω.
Ξυπνάω κοιμώμενος και κοιμάμαι ξύπνιος.
Κόντρα πηγαίνω στο ρεύμα αλλά και μαζί του.
Η γκλάβα μου κατεβάζει ό,τι νάναι και επεξεργάζεται τα πάντα.
Ποιότητα σε τίποτα και γρήγορες μπουκιές.
Της μίας δραχμής τα γιασεμιά.
Νεορομαντικές αηδίες που με εγκλώβισαν και μένα σε έναν κικεώνα.
Δεν θα ρθει ποτέ η μέρα σου φίλη μου.
Δεν θα δούμε ποτέ τα άστρα.
Δεν θα δούμε ποτέ βροχές.
Κάποτε σε είχα δίπλα μου και τώρα σε έχασα. Σε χάνω.
Δεν νιώθω πληγωμένος, απλά νιώθω μουντός.
Σαν εκείνες τις σάπιες μέρες του φθινοπώρου που σηκώνεται η μέρα πάνω,
κοιτά κατά τη γη  και ξερνάει νερό μπας και μας καθαρίσει έτσι που βρωμίσαμε
τις ζωές μας.
Κοίτα με τι κάνω και κατέκρινε λίγο από το εγώ μου.
Είναι όσο σου αφήνω να δεις.
Πρέπει τουλάχιστον να σεβαστείς ότι ρισκάρω και εκτίθεμαι.
Λίγα τα λόγια πάντα.
Πολύ πόνος για το τίποτα και ουσίες να ποτίζουν το αίμα μας.
Βαρέθηκα μεγάλε.
Έχω κουραστεί.
Τ’ ακούω συνέχεια μου λες, μα δεν με νοιάζει.
Είναι αλήθεια φίλε.
Πολλές φορές κλαίω μόνος στο σκοτάδι και αναρωτιέμαι γιατί με πέταξαν εδώ;
Κάποτε αγαπώ τη φυλακή μου και τη φροντίζω, άλλοτε πάλι την καταριέμαι και την σκονίζω.
Της μιας δραχμής τα γιασεμιά.
Ποιός βλάκας μου έβαλε τόσο ρομαντισμό μέσα και θέλω να τον ζήσω όλον.
Αυτοκαταστροφικές αγάπες, μεγάλες χειρονομίες και δώσιμο μέχρι θανάτου.
Σκατά.
Το χειρότερο πράγμα είναι να ντρέπεσαι για αυτό που είσαι, γι’ αυτό που πιστεύεις.
Με νιώθεις μεγάλε;
Σε λέω φίλο, γιατί σε έχω ανάγκη.
Ακόμη και αυτή η λέξη που είχε κάποτε νόημα για εμένα και την πρόσεχα ως κόρη οφθαλμού, έχει ξεπέσει.
Έχει γίνει κάτι απλό. Κάτι σαν ένα φιλί στο μάγουλο από μια θεία που μυρίζει εκείνη την περίεργη μούχλα που χαρακτηρίζει τις θείες γύρω στα πενήντα.
Και η νιότη μου;
Ρωτάς μεγάλε;
Άλλοι δημιουργούν για να αρέσουν, άλλοι για να το παίξουν, άλλοι δεν ξέρω και γω γιατί στο διάολο το κάνουν.
Αυτό που με κρατά ζωντανό φίλε, είναι η έκφραση μου.
Τα μπλε παράθυρα από παιδιά που θυμάμαι να είναι κοντά μου στα δύσκολα και δεν θέλω ν’ αφήσω.
Μια αλησμόνητη γιαγιά στο κρεββάτι του πόνου να φωνάζει «άγγελε μου» και μετά να ξεψυχά.
Τα μαλλιά της σκιάς μου να ανεμίζουν κάτω στη μεγάλη κατηφόρα.
Και την απόρριψη.
Όχι γιατί με απέρριψαν οι άλλοι , αλλά γιατί απέρριψα εγώ τον εαυτό μου.
Αυτό προσπαθώ να καταλάβω. Αυτό προσπαθώ να μάθω.
Γι’ αυτό είμαι εδώ φίλε μου.
Από δω και πέρα θα σε λέω φίλο.
Αφού συνέχισες ως εδώ, τότε πρέπει να είσαι και ‘συ από κείνους τους περίεργους.
Τους δικούς μας.
Αυτούς που ακούν τα μουρμουρητά των τοίχων και όχι τα μουρμουρητά των ανθρώπων.
Και Θεέ μου πόσα πράγματα ρωτάνε και ζητάνε τα άψυχα.
Είναι γιατί ακόμη και αν δημιουργήθηκαν πιο νωρίς από εμάς , είναι βέβαιο ότι θα μας ξεπεράσουν σε διάρκεια.
Πιο σοφά από το δημιουργό τους.
Πονάω φίλε.
Είναι κάθε ανάσα μου πόνος και πληγή κάθε σκέψη.
Λούζομαι κάθε μέρα μπας και βγάλω τη βρωμιά του κόσμου από πάνω μου.
Μετά βγαίνω από το νερό και μπαίνω πάλι μέσα του.
Κρίμα δεν είναι;
Όλοι έχουμε μάτια και βλέπουμε.
Γιατί δεν κάνουμε κάτι;
Γιατί δεν μιλάμε;
Γιατί δεν λέμε αυτό που νιώθουμε;
Όσοι είναι να πεθάνουν, ας πεθάνουν.
Ας μείνουν μόνο οι καλοί.
Ας μείνουν μόνο οι κακοί.
Ας μείνουν κάποιοι.
Όχι εγώ σε παρακαλώ, μεγάλε.
Όχι εγώ σε παρακαλώ, φίλε.
Όχι εγώ.
Θέλω να φύγω.
Μ’ ακούς;
Ακούω τα μουρμουρητά.
Τρελαίνομαι.
Θέλω να φύγω.
Κάνε κάτι.
Μίλα μου.
Νιώσε με.
Πέθανε με.
Θέλω να φύγω μεγάλε φίλε μου.
Θέλω να φύγω αγάπη μου.
Θέλω να φύγω.
Θέλω να φύγω.
This entry was posted in Ιαχές, Ιαχες, Σεραφειμ Σιγμα and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

