2012 μ.Χ.

Θα ‘ναι πάντα όμορφες οι νύχτες
όσο κι αν βιαιοπραγήσετε
όσο κι αν ασελγήσετε στο φρέσκο μας κορμί
θα τις χαιρόμαστε καργιόλιδες
σα μικρά παιδιά.

Τρέχω σ’ ένα δρόμο μπρος και πίσω κάθε μέρα
κι όταν πέφτω να κοιμηθώ δεν έχω όνειρα.
Ενηλικιώθηκα σ’ ένα βράδυ
κι ότι πραγματικά λείπει απ’ το υπερφορτωμένο παιδικό μυαλό μου
είναι ένα περίστροφο
να σκορπίσει τις καθημερνές μου έγνοιες στο πάτωμα.

Ξημερώνουν ημέρες που δε νυχτώνουν
νύχτες που δεν ξημερώνομαι.
Βρίζω, λυπάμαι, ξυπνάω, κοιμάμαι
«της μιας δραχμής τα γιασεμιά».
Συναισθήματα στην απομόνωση.
Γεννιόμαστε και πεθαίνουμε ευαίσθητοι
ξεδιπλώνοντας στο μεσοδιάστημα
κάθε διεστραμμένη μας πτυχή.
Θέλω να σ’ αγγίξω
να νιώσω τον πόνο σου, να νιώσεις κι εσύ το δικό μου.
Δεν είμαι τόσο απόμακρος όσο δείχνω.

Μα τι να κάνω για να γνωριστούμε καλύτερα
για να έρθουμε πιο κοντά;
Οι παραδοσιακές τακτικές γνωρίζω πάσχουν.
Έτσι λοιπόν
θα βγω στην Πανεπιστημίου γυμνός
και θα εκσπερματώνω μέχρι λιποθυμίας.
Στη συνέχεια θα το κάνω «post»
κι εσύ θα κάνεις «like».
Σε σοκάρω;
Φίλε, γνωστέ, συμπολίτη, πατριώτη.
Σε σοκάρω;
Μικρές προσωπικές στιγμές είναι
μικροί ασήμαντοι εξευτελισμοί
θα το ‘χεις ξεχάσει στο επόμενο «κλικ».
Μάλλον είμαι τόσο απόμακρος όσο δείχνω.

Θα το μεθύσουμε τον ήλιο πατριώτη!
2012μ.Χ.
Η φούσκα έσκασε
κοινοβουλευτικός τραμπουκισμός
συνδικαλιστικά εκτρώματα.
Το κάθε καρυδιάς αρχίδι
δεξί κι αριστερό
επιτέλους φάνηκε ξεκάθαρα να κρέμεται
απ’ τα σιχαμένα αχαμνά της κοινωνίας
κι ενώ φτάνει ως την πόρτα μας η μπόχα
δεν τους τα κόβουμε απ’ τη ρίζα
συνεχίζουμε να γλύφουμε
να γλύφουμε και να γλύφουμε.
Διότι τ’ όνειρο του βολέματος
-που πρόλαβε και βόλεψε μια ολόκληρη γενιά-
αν και αποδείχτηκε απατηλό
δεν καταφέραμε να το ξεριζώσουμε απ’ τη γη της ματαιοδοξίας μας.
Μένει μόνο να δούμε για πόσα θα ξεπουληθούμε αυτήν τη φορά
τι όνομα θα δώσουμε στη θηλιά μας.

Τι μου είπες;
Θέλεις ν’ αλλάξεις τον κόσμο;
Μας παίρνουν τις ζωές αδελφέ μου
κι εσύ μου πουλιέσαι ως «νέος και φέρελπις υποψήφιος».
Μου μοστράρεις τη μούρη σου στα ράφια του διαδικτύου
με εξήντα χιλιάδες γαμημένα «views» στο «προφίλ» σου
και προσκυνάς τις ίδιες σημαίες
τις ίδιες μεθόδους.
Μέχρι χθες τα πίναμε στο ίδιο τραπέζι
Θυμάσαι;

Η μάζα, ο λαός, το λαϊκό αίσθημα
η κοινή λογική, η πλειοψηφία
εκλογές 2012
θα αποφανθεί…

This entry was posted in Βασιλης Ευφροσυνιδης, Ιαχές, Ποιηση. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

