Άτιλο (Σεραφείμ Σίγμα)

Άτιτλο
———

Το δηλητήριο που ποτίζει κάθε σκέψη μου
είναι η έλλειψη απόλαυσης.
Ξέχασα πως να νιώθω και τα πιο απλά πράγματα.
Ούτε γέλιο, ούτε δάκρυ.
Ανοχύρωτος απέναντι στα ερεθίσματα του κόσμου.
Περιορίζομαι όλο και περισσότερο για να μη νιώθω,
ώσπου να παύσω να είμαι πια.

Τα ψέμματα που μας είπαν από παιδιά,
τα λόγια των μεγάλων στέκουν και με κοιτούν.
Άραγε δεν θα δώ ποτέ το: «…και εμείς καλύτερα», γιατί δεν αγωνίζομαι;
Όλα είναι τεχνητά.
Όλα αδειάζουν τις αισθήσεις μου.

Ώρες ατελείωτες κοιτάζω το γυαλί απέναντι μου και νομίζουν ότι παρακολουθώ
αλλά τους έχω ξεγελάσει.
Τον εαυτό μου βλέπω πίσω απ’ τις εικόνες και τις πληροφορίες.
Τον εαυτό μου και τον λυπάμαι.

Ό,τι μου έμεινε από αυτή τη ζωή μου είναι η ευδαιμονία της ησυχίας.
Τη νιώθω τις λιγοστές φορές που ηρεμώ καθισμένος και μακριά απ’ όλους.
Μπορεί να σας μιλάω αλλά σκέφτομαι άλλα.
Σκέφτομαι πως θα γαληνέψει το μυαλό μου από τα όνειρα που έκανε.

Τα όνειρα είναι που χάραξαν τις πράξεις μου.
Κανείς δε μπορεί να μου το στερήσει αυτό.
Μπορώ ακόμη να ονειρεύομαι και να πλέκω εικόνες για το μέλλον.
Ένα μέλλον που ίσως δε θα με βρεί.
Όχι τουλάχιστον, όπως το θέλατε.
Όχι ίσως, όπως το ήθελα.

Οι διαδρομές των δακτύλων μου είναι μικρές. Ασήμαντες.
Μονό αυτές όμως στολίζουν την οικτρή μου ύπαρξη.
Τα άνθη στο βάζο που κάποτε πήγαινε να σπάσει
και είναι ήδη ραγισμένο.

Δεν με αφορά ο πολύς ο κόσμος και ξέρετε κάτι;
Θα τα καταφέρω.
Γιατί πολύ απλά μπορώ.

Εσείς;

This entry was posted in Σεραφειμ Σιγμα, Uncategorized. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

