Μικρό Ερωτικό (Σεραφείμ Σίγμα)

Μικρό Ερωτικό
——————-

Βγες από τα φυλλώματα των ρούχων σου
κι άδειασε τους ποταμούς της καρδιάς σου.
Δεν έχουν ρόλο εδώ τα φτιασιδώματα,
οι ψιμύθιες, οι κοθόρνοι.

Έτσι σε θέλω,
όπως σε έπλασε η μάνα σου.
Ειλικρινή.

Για πρώτη φορά στη ζωή μου ειλικρινής θα είμαι κι εγώ.
Τα βλέμματα μας θα τα πούνε όλα.
Μια αγκαλιά για το τελείωμα να σβήσει τη γλυκιά δίψα
της αναμονής.

Ξέρω πως τίποτε δεν θα είναι εύκολο,
μα μου αρκεί να σε έχω.
Γιατί σε φοβίζει αυτό;
Αυτό δεν ψάχνουμε όλοι;

Απόψε μην κρυφτείς.
Άσε με να σε φιλήσω και φίλα με πίσω και συ.
Ύστερα μείνε μαζί μου…
για πάντα.

This entry was posted in Ποιηση, Σεραφειμ Σιγμα. Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

