Πιάσαμε Πάτο (Σεραφείμ Σίγμα)

Πιάσαμε Πάτο
——————–
Απόψε που λες πιάσαμε πάτο.
Στεκόμαστε αγέρωχοι κάτω από πανάκριβα σεντόνια,
εγώ εδώ, εσύ εκεί.
Μας χωρίζουν ατέλειωτα χιλιόμετρα,
αμέτρητη απόσταση.
Ψυχική παν’ απ’ όλα.
Ακούω πενιές στο γραμμόφωνο και γράφω στο τετράδιο,
γιατί δεν έχω κουράγιο να στα πω κατάματα.
Σε ήθελα. Σε απόκτησα. Σε κατάκτησα. Έφυγες.
Σε άφησα να φύγεις.
Κρίμα στις ρέμπελες νύχτες μου.
Κατώστρωνα στο μυαλό μου δάκτυλα ονείρων
που περιελάμβαναν όλα εκείνα τα πεζά π’ αρέσουν
στους μικροαστούς.
Μα πρώτα απ’ όλους περιελάμβαναν εσένα.
Το χαμόγελο σου.
Ξέρεις;
Είμαι λάτρης των ωραίων χαμόγελων.
Μπορώ να ερωτευτώ κάποια, αρκεί να μου γελάσει
με θελκτικό τρόπο.
Δεν με νοιάζει τίποτε άλλο.
Και μπορώ να στο εξηγήσω πολύ απλά.
Τα άσπρα δοντάκια που κοιτάνε κατά το φεγγάρι
είναι τα μόνα που μένουν εγχάρακτα στον ύπνο μου.
Μόνο εκείνα κοιτώ σαν κλείνω τα μάτια
και η τριζάτη φεγγοβολιά τους με γεμίζει εικόνες.
Γλυκάθηκες βλέπω από την κουβέντα και θες να συνεχίσουμε.
Ίσως μια άλλη μέρα καρδούλα μου.
Σήμερα πίνω τσάϊ,
κοιτώ κατά το φεγγάρι
και…
σκέφτομαι το χαμόγελο κάποιας άλλης.
This entry was posted in Ιαχες, Ποιηση, Σεραφειμ Σιγμα and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Σχολιάστε

