Την ελπίδα διεκδικούν

Τα πράματα έχουν γίνει απτά
η χρυσόσκονη απ’ τα ακροδάχτυλα μας έφυγε για πάντα.
Μη σου φαίνεται παράξενο
που δε σε συγκινούν πια τα τραγούδια
άλλωστε τι γνωρίζουν εκείνοι που τα φτιάχνουν
από πραγματική, σκληρή ζωή.
Δεν είμαστε πια στην απομόνωση
του φοιτητικού μας δωματίου
το μέλλον ανοίγεται μπρος μας
σ’ όλο του το μεγαλείο
καρτερώντας νέες ιδέες
αρυτίδωτα πρόσωπα
γενναίες ψυχές.
Ξέρεις καλά πως να αντιδράσεις.
Αν η τέχνη σου είν’ ειλικρινής
βγες στους δρόμους χωρίς περιστροφές
θύμισε σε όσους λησμονούν
λησμόνησε όσους σε θέλουν καρφωμένο.
Ελάχιστοι πέρασαν με κόκκινο
κι ακόμα πιο λίγοι τελικά επέζησαν
δεν υπάρχουν συντρόφια, συναγωνιστές
ίσως να μην υπήρξαν ποτές.
Την ελπίδα διεκδικούν
τα μάτια εκείνων που τη δακρύζουν

τα χέρια εκείνων που τη μοχθούν.

This entry was posted in Βασιλης Ευφροσυνιδης, Ποιηση. Bookmark the permalink.

One Response to Την ελπίδα διεκδικούν

  1. Ο/Η Γεώργιος Δημητρίου Ευφροσυνίδης λέει:

    Ωραίο πράγμα τα γονίδια. Το καλό είναι ότι δεν ευθύνεσαι για αυτά. Σαν μεγαλύτερος αντικρίζω την επανάληψη σε ένα επικό κόσμο με όλη την ορμή της ζωής ανακατεμένη με ψυχεδέλεια και ρομαντισμό. Το βιβλίο που τα έγραφα μου το πήρε κάποιος και ξέρεις από τόσα και τόσα δε μου έμεινε τίποτα..Αυτό που θυμάμαι είναι ό,τι βγήκε από την ψυχή μου ότι αντίκρισα το παιδί μου να σκάει το πρώτο του χαμόγελο. Ποιηματάκι από ημερολόγιο μοιάζει αλλά ακόμα το λέω μέσα μου.

    Νεράκι νά’ σουν να σε πιω
    Μύρο να σε μυρίσω
    αέρας στα πνευμόνια μου
    ποτέ να μη σ’ αφήσω

    Λαδάκι στο καντήλι μου
    πηγή του ποταμιού μου
    λιμνούλα των ονείρων μου
    και θάλασσα του νου μου .

    Συγνώμη αν εγώ ξεπέζεψα. Εσύ κράτα καλά τα γκέμια.

Σχολιάστε

